Toyota zdecydowała się na rozszerzoną współpracę z SAP aby zadbać o klientów Lexusa. Dzięki rozwiązaniu SAP Cloud Platform Integration Suite, Toyota zmniejszyła koszty integracji nowych systemów o nawet 50%.
W poszukiwaniu rozwiązania dla programu lojalnościowego Lexusa, Toyota zdecydowała się na rozszerzoną współpracę z SAP. Firma skorzystała z rozwiązań ułatwiających przeniesienie kluczowych procesów do chmury oraz dających dostęp do danych w czasie rzeczywistym. Dzięki rozwiązaniu SAP Cloud Platform Integration Suite, Toyota zmniejszyła koszty integracji nowych systemów o nawet 50 proc.
Odpowiednio przygotowane i zaplanowane doświadczenia klientów są kluczowe w każdej branży B2C. Jak wynika z badań firmy Dynata zrealizowanych na zlecenie SAP, 92 proc. kupujących podkreśla, że chce mieć kontrolę nad swoimi doświadczeniami podczas zakupów lub interakcji z marką. Elementem, który pozwala konsumentom wpływać na ich relację ze sprzedawcą są programy lojalnościowe.
“Rozwiązanie SAP Cloud Platform Integration Suite pozwoliło nam wykorzystać dotychczasowe inwestycje w SAP Cloud Platform i umożliwiło szybkie wdrożenie solidnego rozwiązania w bardzo złożonym środowisku systemów, obejmującym starsze i nowoczesne aplikacje.” – Krishna Patil, architekt rozwiązań w Toyota.


























